تابلوسازی برتر تهران

کارشناسان ماهر تابلوسازی نشان شهر با سالها تجربه عملی موفق در زمینه طراحی و ساخت بهترین تابلو های تبلبغاتی و اطلاع رسانی در خدمت شما هستند تا با کارشناسی رایگان حضوری و طراحی یک تابلو منحصر به فرد در ارتقاء کسب و کار شما سهیم باشند.

همین حالا سفارش طراحی تابلو بده و 20% تخفیف بگیر

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی

طراحی و ساخت تابلو

سرویس و نگهداری تابلو تبلیغاتی

تعمیر و نگهداری تابلو

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو با بهترین قیمت

نصب تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو در بهترین موقعیت

نشان شهر برترین تابلوسازی تهران

تواین ویدیو میتونی جواب اینکه چرا تابلوسازی نشان شهر برترین تابلوسازی تهران است رو پیدا کنی.

از من بپرس
کارشناس حضوری

در مورد نشان شهر و خدماتش بیشتر بدانید…

به جرات می توان گفت یکی از تابلوسازی برتر تهران، تابلوسازی نشان شهر میباشد. در کارگاه تابلوسازی نشان شهر از مجهز ترین و بروز ترین تجهیزات و ماشین آلات تابلوسازی استفاده می شود. همچنین از با کیفیت ترین متریاال مصرفی برایه ساخت تابلو بهره گرفته می شود.

از دیگر دلایل تابلوسازی برتر تهران بودن این تابلوسازی پروژه ها و کارهایی که این مجموعه ارائه داده است. از مهمترین پروژه های اجرا شده می توان به اجرای تابلوهای زیباسازی شهرداری تهران و همچنین تابلوهای حرمین کربلا اشاره کرد.

یکی از بزرگترین پروژه های تابلوسازی برتر تهران که صورت گرفته توسط این مجموعه طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای زیباسازی شهرداری تهران می باشد. این همکاری از سال 1390 شروع گردیده و همچنان ادامه دارد. قطعاً یکی از سیاستها درست شهرداری تهران و سازمان زیباسازی یکسان سازی تابلوهای خیابانهای معروف و قدیمی تهران می باشد. که علاوه بر زیبایی بخشیدن به خود خیابان باعث حفظ ساختار فرهنگی و قدیمی شهر تهران را دارد. تابلوسازی، ساخت و طراحی تابلوها با متریال و حروف های برجسته متنوع در هر منطقه صورت گرفته است.

این مجموعه با داشتن سابقه 40 ساله تابلوسازی در تهران و ساخت تابلوهای تبلیغاتی و استفاده از دستگاههای پیشرفته و کادری مجرب و حرفه ایی و با تعامل  وداشتن سابقه کاری با شرکت زیباسازی شهر تهران موفق شد که این پروژه فرهنگی را با موفقیت به سرانجام برساند.

از فعالیتهای این مجموعه می توان طراحی و ساخت تابلوهای میدان بهارستان (بیش از 150 عدد تابلو) و خیابانهای اطراف آن، میدان فرودسی، میدان امام حسین، خیابان انقلاب و میدان انقلاب را نام برد.

متریال استفاده شده در تابلوسازی برتر تهران

متریالهای بکار رفته پروژه تابلوسازی برتر تهران می توان از استراکچر پروفیل آهن همراه با سمنت برد و فایبر سمنت همراه با طراحی اسلیمی CNC شده و حروف فلزی نوراندریک با رنگ آمیزی آبی فیروزه ایی با منبع نور SMD نام برد در خیابانهای اطراف نیز از چوب ترمووود درجه یک همراه با پروفیل آهن و حروف استیل طلایی نوراندریک با منبع نور SMD استفاده شده است. در خیابان انقلاب تابلوها همگی از متریال زمینه کامپوزیت با حروف چنلیوم دوبل لبه سفید ساخته شده اند.

معرفی برخی از متریال های مصرفی در تابلوسازی برتر تهران:

تابلو فلزی

تابلو حروف برجسته فلزی، در تابلوسازی به حروفی گفته می شود که عمدتاً از متریال فلز همانند ورق های آهن و یا آلومنیوم ساخته می شود و در تابلو ها یا مکانهایی بیشتر استفاده می گردد که ابعاد تابلو یا حروف خیلی بزرگ بوده و به خاطر استقامت نمی توان از حروفی همانند چنلیوم یا پلکسی استفاده نمود یا ساخت آنها هزینه زیادی داره همانند حروف استیل

بنابراین در این مواقع از حروف فلزی استفاده می گردد. که هم مقاومت بالایی دارد و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد .

تابلو حروف برجسته فلزی انواع مختلفی دارد که نوع اول آن همانند حروف استیل هم سطح روی کار و هم لبه کار از فلز ساخته شده و بوسیله لحیم کردن مونتاژ می شود و نور پردازی آن نیز همانند حروف استیل می باشد.

نوع دوم آن سطح روی کار می تونه از جنس پلکسی باشه ولی لبه های حروف از جنس فلز همانند حروف چنلیوم ولی تفاوتش با حروف چنلیوم در مقاومت بالا و ساخت حروف بزرگ است .

تابلو کامپوزیت

قبل از نصب و ساخت تابلو کامپوزیت، در تابلوسازی ابتدا یک نقشه کامل از ابعاد و اندازه محلی که تابلو نصب میشود، تهیه می گردد و بعد از آن بر حسب زاویه سطح، ابعاد تابلو و مقدار جلو آمدگی آن، کامپوزیت را به پنل های کوچکتری برش داده و بعد قسمتهایی که قرار است به هم وصل شوند به اصطلاح شیار خورده و خم می شوند.

در نصب کامپوزیت دو روش وجو دارد که یک روش آن به نام روش اچ وال  و روش دیگر به نام فیکس می باشد.

در روش اچ وال از پروفیل هایی به همین نام استفاده می گردد. بطوریکه که ابتدا پروفیل ال روی پروفیل آهن نصب می گردد و ورق های کامپوزیت با پروفیل اچ به صورت پازل در کنار هم قرار می گیرند.

در روش دوم بعد از شاسی کشی با پروفیل های آهن ورق های کامپوزیت در ابعاد تعیین شده شیار خورده و روی شاسی با نبشی های آلومنیوم نصب می گردد. بطوریکه کامپوزیتهای که شیار خوردند از داخل شاسی به هم دوخته می شوند.

تفاوت این دو روش در این است که در روش اول پروفیل های اچ ال بر روی نمای تابلو مشخص بوده و از زیبایی کار می کاهد. و در روش دوم با توجه به اینکه به خاطر آهن کشی وقت بیشتری گرفته می شود ولی در عوض کار بسیار زیبا و حرفه ایی ساخته می شود.

تابلو های حروف برجسته اداری انتخابی مناسب برای ادارات و سازمانهاست.

تابلو ترمووود

تابلو ترمووود یا تابلو چوبی نوعی تابلوی تبلیغاتی است که از چوب ترموود به عنوان زیرساز یا پس زمینه تابلو در تابلوسازی استفاده می شود و برای ساخت حروف برجسته بر روی آن می توان از انواع حروف برجسته نظیر حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پلاستیک و دیگر موارد استفاده نمود. تابلو چوبی می تواند یک نمای بسیار زیبا و کلاسیک را برای محیط کسب و کار شما به ارمغان بیاورد و اگر تمایل داشته باشد می توانید با استفاده از چوب ترموود نما و ظاهر محل کسب خود را با تابلوی تبلیغاتی سر در مغازه ست کنید و یک محیط توام با آرامش و کلاسیک برای کسب و کار خود فراهم سازید.

قیمت طراحی و ساخت تابلوهای ما رو مقایسه کنید!

پول خوب است , اما نحوه به دست آوردنش از همه چیز برای ما مهم تر است .اگر میخواهید یک تابلو منحصر به فرد با قیمتی منصفانه و منطقی داشته باشید پیشنهاد میکنم قیمت طراحی تابلو شرکت نشان شهر را با سایر شرکت ها مقایسه کنید.

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو تبلیغاتی با بهترین قیمت

کارشناسان تابلوسازی نشان شهر آماده ارائه مشاوه رایگان هستند.تماس بگیرید…

متریال اورجینال و مطمئن

با کمترین قیمت بهترین تابلو رو داشته باش

ما در نشان شهر به فکر جیب شما هستیم تا با کمترین قیمت یک تابلو با بهترین متریال داشته باشید.

تابلوسازی نشان شهر
سفارش بهترین تابلو

بیا چند تا نمونه کار قشنگ از تابلوهای تبلییغاتی که نشان شهر ساخته رو بهت نشون بدم.

keyboard_arrow_up