تابلو اماکن مذهبی

کارشناسان ماهر تابلوسازی نشان شهر با سالها تجربه عملی موفق در زمینه طراحی و ساخت بهترین تابلو های تبلبغاتی و اطلاع رسانی در خدمت شما هستند تا با کارشناسی رایگان حضوری و طراحی یک تابلو منحصر به فرد در ارتقاء کسب و کار شما سهیم باشند.

همین حالا سفارش طراحی تابلو بده و 20% تخفیف بگیر

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی

طراحی و ساخت تابلو

سرویس و نگهداری تابلو تبلیغاتی

تعمیر و نگهداری تابلو

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو با بهترین قیمت

نصب تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو در بهترین موقعیت

چرا برای طراحی تابلو اماکن مذهبی از نشان شهر کمک بگیریم؟

تواین ویدیو بهت میگم که چرا باید کار را به کاردان سپرد و برای داشتن بهترین طراحی تابلو اماکن مذهبی چرا باید شرکت نشان شهر رو انتخاب کنی؟

از من بپرس
کارشناس حضوری

در مورد طراحی تابلو اماکن مذهبی بیشتر بدانید…

تابلو چلنیوم حرمین کربلا

بی شک از پر افتخارترین پروژه های تابلوسازی نشان شهر، پروژه ساخت تابلوهای استیل طلایی براق و مرکز خرید تابلو چلنیوم با سازه فلزی کربلای معلی، حرم امام حسین و حضرت عباس می توان نام برد. این پروژه از سال 1389 آغاز گردید و تا سال 1393 بطول انجامید. این پروژه توسط پرسنل این مجموعه همراه با عوامل خود حرم انجام شده کلاً شامل 25 عدد تابلو می باشد که همگی در حرمین شریفین (حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس(ع)) نصب گردیده است.

طراحی و متریال های استفاده شده کلاٌ در ایران توسط تابلوسازی نشان شهر گردآوری گشته و ساخت تابلو استیل طلایی و تابلو چلنیوم و مونتاژ تابلوها همگی در خود محل یعنی کربلا انجام شده است.

از 25 تابلو ساخته شده تعداد 15 عدد در حرم شریف امام حسین (ع) والباقی در حرم حضرت ابوالفضل (ع) نصب گردیده است. تابلوها همگی از اسکلت بندی با پروفیل آهن و توری های فلزی همراه با کامپوزیت و تابلو چلنیوم طلایی با پلکسی سبز ساخته شده است.

به غیر ازاین تابلوها تعداد 200 عدد تابلو آیه های قرآنی نیز در داخل حرمین نصب گردیده که همگی از جنس تابلو استیل طلایی و دوغی 10 میل ساخته شده اند. به غیر از تابلوهای حرم تابلوهای پروژه تبلیغاتی سیاحتی شهرک مدینه الزائرین نیز توسط این مجموعه انجام گردید.

تابلو استیل طلایی اماکن مذهبی

تابلو استیل طلایی جزء یکی از زیباترین و مدرن ترین تابلوها می باشد،بر خلاف تصور عموم تابلو استیل و تابلو فلزی از قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می گردد. همانطور که از نام تابلو حروف برجسته استیل مشخص است بیشترین متریال استفاده شده برای ساخت ورق استیل می باشد. تابلو استیل برایه تابلو مغازه در محیط داخلی و فضای باز مناسب است.

روش های ساخت تابلو حروف برجسته استیل اماکن مذهبی

تابلو حروف برجسته استیل به خاطر وجود آلیاژ محکم و مقاوم فقط با دستگاهای مخصوص برش فلز یا استیل می توان برش داد و لبه های حروف را هم بعد از برش دادن به دو روش می توان مونتاژ نمود.

  1.  با استفاده از لحیم است که بصورت دستی انجام می شود.
  2.  بوسیله دستگاه جوش اتومات است که در سالهای اخیر از این نوع دستگاه بیشتر استفاده می گردد. و معمولا برای تمیز بودن و زیبا بودن حروف از همین روش استفاده می گردد. که از نظر زمان و هزینه به صرفه می باشد.

تابلو حروف استیل از پرکاربردترین حروف ساخته شده در اماکن مذهبی می باشد بخصوص در فضاهای داخلی اماکن مذهبی. از پرطرفدارترین آن ها نیز می توان به حروف استیل طلایی براق اشاره کرد.

انواع تابلو اماکن مذهبی

تابلوهای سردرب ( مانند تابلوهای حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس(ع))

تابلو فضاهای داخلی ( شامل آیات قرآنی)

تابلوهای راهنما

تابلو اعلانات

تابلوهایی که شامل پیکتوگرام های مختلف باشد.

ساخت هر کدام از تابلوها می تواند با متریال های مختلفی انجام شود ولی متریال معمول برای ساخت این نوع تابلوها، تابلو سردرب حروف برجسته چلنیوم و تابلو فضاهای داخلی استیل می باشد.

تابلو استیل برای فضاهای داخلی بسیار بادوام و از نظر بصری بسیار شیک و چشمگیر هستند.

قیمت طراحی و ساخت تابلوهای ما رو مقایسه کنید!

پول خوب است , اما نحوه به دست آوردنش از همه چیز برای ما مهم تر است .اگر میخواهید یک تابلو منحصر به فرد با قیمتی منصفانه و منطقی داشته باشید پیشنهاد میکنم قیمت طراحی تابلو شرکت نشان شهر را با سایر شرکت ها مقایسه کنید.

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو تبلیغاتی با بهترین قیمت

کارشناسان تابلوسازی نشان شهر آماده ارائه مشاوه رایگان هستند.تماس بگیرید…

متریال اورجینال و مطمئن

با کمترین قیمت بهترین تابلو رو داشته باش

ما در نشان شهر به فکر جیب شما هستیم تا با کمترین قیمت یک تابلو با بهترین متریال داشته باشید.

تابلوسازی نشان شهر
سفارش بهترین تابلو

بیا چند تا نمونه کار قشنگ از تابلوهای اماکن مذهبی که نشان شهر ساخته رو بهت نشون بدم.

اگر هنوز در مورد تابلو اماکن مذهبی سوال داری این مطالب میتونه کمکت کنه…

keyboard_arrow_up