فقط چند ساعت تا پایان 20% تخفیف طراحی و ساخت تابلو باقی مانده است

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار و یا مغازه ات رو داری نگران قیمت نباش و همین الان با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تماس بگیر!!

IMG 20230116 110756 407 1

تابلو پولکی یکی از نوع‌های تابلوهای دکوراتیو است که ظاهر شیک و جذابی دارد و می‌تواند به دکوراسیون داخلی منازل و ادارات شیکی ببخشد.

برای ساخت تابلو پولکی طلایی، ابتدا باید یک تابلوی چوبی یا MDF با ابعاد مورد نظر تهیه کنید. سپس با استفاده از یک نوار پولکی، سطح تابلو را به شکل یک شبکه پولکی پوشانده و به صورت یکپارچه چسبانده و روی آن رنگ طلایی را پاشید.

پس از خشک شدن رنگ، با استفاده از یک مداد نرم، الگوی مورد نظر را روی سطح تابلو رسم کرده و با استفاده از یک دستگاه برش لیزری، الگو را روی سطح تابلو برش می‌دهیم.

بعد از برش الگو، با استفاده از رنگ‌های مناسب، الگوی بریده شده را رنگ آمیزی می‌کنیم. سپس برای حفظ و ثبات تابلو، از یک لایه روغن حفاظتی استفاده می‌کنیم.

در نهایت، تابلو پولکی طلایی آماده استفاده است و می‌تواند به صورت تکی یا به صورت گروهی در دیوارهای داخلی منازل، ادارات، رستوران‌ها و … نصب شود.

تابلو سردر مغازه
تابلو سردر مغازه

استفاده از تابلو پولکی در تبلیغات

مدل‌های مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد که با توجه به خواسته مشتریان قابل اجرا می‌باشد. یکی از این مدل‌ها تابلو پولکی است که دلیل این نامگذاری زرق و برق آن و حرکت و انعکاس نور می‌باشد.

از آنجایی که نمایش سه بعدی حروف در آن امکان‌پذیر است، توجه بسیاری از افراد به این تابلوها جلب می‌شود. از این رو اگر به دنبال یک نمونه خاص برای ساخت تابلو مغازه خود هستید، مدل تابلوی پولکی گزینه‌ ی خوبی خواهند بود.

تابلوهای پولکی شامل کاشی‌های کوچک و از پیش ساخته شده هستند و امکان مونتاژ آن‌ها در زمینه ساخت تابلو فروشگاه‌ها و مغازه‌ها ممکن می‌باشد.

همچنین برای طراحی و مونتاژ حروف بر روی آن امکان استفاده از حروف برجسته پلاستیک، وکیوم، چلنیوم، پلکسی و استیل نیز وجود دارد.

این پولک‌ها از یک نوع پلاستیک نرم ساخته شده‌اند که امکان تولید آن‌ها در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید آن‌ها را در اشکال هندسی مثلثی، مربعی و یا چند ضلعی سفارش دهید.

این شکل‌ها در کنار یکدیگر و شبیه به پیکسل‌های رنگی نور را منتشر می‌کنند و روشن و خاموش می‌شوند. تبلیغات موثر با استفاده از تابلو‌های چلنیوم و تابلو پولکی بازدهی کار شما را افزایش می‌دهد.

یکی از مواردی که باعث افزایش جلوه و زیبایی طراحی تابلوهای تبلیغاتی شده است، انعکاس و بازتاب نور محیط است، از این رو حتی در طول روز می‌درخشند و یک نمای بی نظیر و زیبا ایجاد می‌کنند که باعث جلب توجه رهگذران و مردم به سمت فروشگاه شما می‌شود.

تابلو پولکی
تابلو پولکی

نحوه مونتاژ پولک‌ها در فرایند ساخت

برای نصب این پولک‌ها تلاش می‌شود که کمترین فاصله و فضا میان آن‌ها وجود داشته باشد تا متراکم‌تر و زیباتر به نظر برسند. سطح کار آماده شده و پین‌هایی از جنس آلومینیوم از پیش ساخته شده بر روی آن نصب می‌شود، پس از آن این پولک‌ها داخل پنل و در مکانی که برای آن‌ها تعبیه شده است، قرار می‌گیرند.

برای کسانی که مایل به ایجاد جلوه و پوشش متراکم و شلوغ‌تر هستند، از پولک اکتاگون استفاده می‌شود که لبه‌های بیشتری دارد و میزان بازتاب و انعکاس نور در آن زیاد است.

هر چند پولک‌هایی با لبه‌های هشت تایی، مربع، مستطیلی و حتی دایره‌ای نیز وجود دارد و این به سلیقه و انتظار مشتری بستگی دارد که کدام یک برای او مناسب‌تر می‌باشد.

انواع تابلو پولکی

همانطور که به آن اشاره کردیم، می‌توان از تابلوهای پولکی به عنوان یک زیر زمینه زیبا و جذاب برای مونتاژ حروف برجسته در تابلوسازی تبلیغاتی و فروشگاهی استفاده کرد. برخی از موارد کاربرد و استفاده از آن‌ها شامل این موارد است.

بیلبوردهای تبلیغاتی پولکی شکل

یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در تبلیغات به روش سنتی وجود دارد، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی است.

بسیاری از سازندگان از زیر زمینه‌های پولکی برای طراحی بیلبوردها استفاده می‌کنند، به این دلیل که درخشندگی آن‌ها می‌تواند توجه رهگذران، عابرین پیاده و حتی سرنشینان خودروهای در حال حرکت را به سمت خود جلب کند.

از آنجایی که آن‌ها حتی در طول روز می‌درخشند و عرض اندام می‌کنند، می‌توانند تاثیر زیادی در جلوه‌های بصری شهر داشته باشند.

تابلوهای پولکی چلنیوم

از آنجایی که تکنیک‌های مختلفی در ساخت چلنیوم به کار گرفته می‌شود و جلوه‌های بصری و زیبایی شناسی زیادی دارد، استفاده از زمینه‌های پولکی برای آن، باعث جلوه دو چندان آن می‌شود.

مدل‌هایی از تابلو چلنیوم الماسی، ستاره و کریستال در ترکیب با زمینه پولکی می‌توانند به افزایش جذابیت آن کمک کرده و باعث جلب توجه افراد بیشتری شوند. نحوه‌ی نورپردازی تابلوهای چلنیوم تاثیر این تابلوها برای مخاطبان را بیشتر می‌کند.

تابلوهای ال ‌ای دی

از آنجایی که نورپردازی و حرکت در تابلو ال ‌ای دی امکان دارد، ترکیب آن‌ها با زمینه پولکی باعث افزایش جذابیت این تابلوهای تبلیغاتی می‌شود و مهم‌تر از همه آن که شما می‌توانید از این تابلوها در مدل‌های روان و ثابت نیز استفاده کنید.

ترکیب پولکی و نئون پلاستیک

جنس رویه حروف در مدل نئون پلاستیک از پلاستیک است که با ترکیب با زمینه‌های پولکی درخشندگی آن‌ها دوچندان می‌شود. در نتیجه با جذب نور طبیعی محیط و انعکاس آن، جلوه تابلو بیشتر خواهد بود. از این رو اگر می‌خواهید که افراد بیشتری جذب تابلوی فروشگاه شما شوند، تابلو پولکی نئون پلاستیک گزینه خوبی به شمار می‌آید.

استفاده از فلکسی

فلکسی نور را از خود عبور می‌دهد، با این حال امکان نورپردازی به شکل ویژه و پیشرفته در این مدل امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که برای رفع سادگی آن می‌توان زمینه‌های پولکی استفاده کرد.

تابلوهای لایت باکس

تفاوتی ندارد که مدل تابلو لایت باکس شما ایستاده است و یا به شکل آویز از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید برای جلب توجه و درخشندگی بیشتر از زمینه پولکی بهره مند شوید.

هزینه تابلو پولکی چقدر است؟

با توجه به مواردی که به آن اشاره کردیم، احتمالا به این نتیجه رسیده‌اید که قیمت تابلوهای تبلیغاتی به موارد متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال اندازه تابلو، اندازه حروف، جنس زمینه، جنس حروف و لبه‌های آن، امکانات نورپردازی و دستگاه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌شود، همگی در برآورد قیمت دخیل هستند.

مزایای تابلوهای پولکی

همانطور که می‌دانید تابلوهای پولکی می‌توانند نور خورشید را جذب کرده و سپس انعکاس دهند، همچنین به دلیل روکش محافظ در آن‌ها می‌توانند در برابر اشعه‌های خورشید و شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی ارائه دهند.

این تابلوها با توجه به درخشندگی و جلب توجه مخاطبان برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد مناسب به شمار می‌آیند. اگر به دنبال رنگ و یا اشکال هندسی خاصی می‌باشید، بهتر است این مدل را انتخاب کنید.

شرایط نصب و راه اندازی تابلوهای پولکی به سهولت امکان پذیر است و به دلیل اینکه می‌تواند با گزینه‌های دیگر ترکیب شود، طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل در تالارها برای استیج رقص، در نمایشگاه‌های مختلف و در طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

معایب تابلو پولکی

همانطور که برای هر روش دیگری نیز معایبی وجود دارد، تابلو پولکی نیز دارای برخی مشکلات است که بهتر است به آن‌ها توجه کنیم:

قابلیت ضرر‌پذیری:

چون تابلو پولکی از جنس پلاستیک است، در صورتی که به شدت ضربه بخورد، خراشیده شود و یا با زمان و نور مستقیم آفتاب دچار خاکستری شدن شود. به همین دلیل تابلوهای پولکی در محیط‌هایی که در معرض ضربه، خوردگی یا نور مستقیم آفتاب هستند، می‌توانند آسیب ببینند.

نامناسب برای محیط‌های سرد:

در محیط‌های سرد، مانند مناطق با آب و هوای سرد و یخ‌زده، تابلوهای پولکی به دلیل انقباض‌های حرارتی، ممکن است شکسته شوند یا متلاشی شوند.

قابلیت چسبندگی پایین:

برای نصب تابلوهای پولکی، از چسب معمولی یا چسب دو طرفه استفاده می‌شود که در برخی مواقع ممکن است برای تابلوهای بزرگ و سنگین کافی نباشد و تابلوها با گذر زمان شروع به ریزش کردن و جدا شدن از دیوار کنند.

محدودیت در انتخاب رنگ:

تابلوهای پولکی محدودیت در انتخاب رنگ دارند و در اکثر موارد تنها در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای قابل ارائه هستند.در نهایت اگر مایل به خرید تابلوهای پولکی برای فروشگاه خود هستید، بهتر است که ابتدا اندازه، جنس رویه حروف برجسته، لبه‌ها و مواردی مانند آن را مشخص کنید تا بتوانید با دریافت یک برآورد کلی از قیمت، مناسب‌ترین گزینه را تهیه نمایید.

همچنین می‌توانید از کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و از دانش و تخصص کافی برخوردار می‌باشند برای مدل مورد نظر خود مشورت دریافت کنید تا به شکل اقتصادی بتوانید سرمایه خود را در این بخش صرف کنید.

ما بهترین تابلوسازی تهران یعنی تابلوسازی نشان شهر را جهت طراحی و یا مشاوره رایگان پیشنهاد میکنیم.

نگران قیمت طراحی و ساخت تابلو نباش, ما کنارتون هستیم 🙂

راستی میتونی کارشناس حضوری رایگان هم درخواست کنی!!

کارشناسان خبره, شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره رایگان و برآورد قیمت طراحی و ساخت بهترین تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی مفید

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار یا خدماتت رو داری اصلا نگران قیمتش نباش….

مشاوره رایگان دریافت کن
02188300886
09125725622

اشتراک گذاری این مطلب

برخی نمونه کار های ما
keyboard_arrow_up