فقط چند ساعت تا پایان 20% تخفیف طراحی و ساخت تابلو باقی مانده است

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار و یا مغازه ات رو داری نگران قیمت نباش و همین الان با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تماس بگیر!!

تابلو مغازه ارزان

1: پیام تبلیغاتی تابلو مغازه

از اونجایی که طراحی تابلو مغازه و یا تابلو تبلیغاتی به مدت چند ثانیه کوتاه توسط مشتری و رهگذر دیده می شود بایستی هر کاراکتری که بر روی تابلو نصب شده است بیانگر روشنی از آن چیزی باشد که در داخل مغازه به فروش می رسد و مخاطب با دیدن تابلو مغازه در همان نگاه اول پی به نوع تجارت و کسب و کار شما ببرد.

در تابلو مغازه استفاده از اِلمان ها و نمادهای مرتبط با محصول ارائه شده در داخل مغازه می تواند تاثیر زیادی در معرفی نوع کسب و کار داشته باشد زیرا نام برند تبلیغاتی گاهی کاملا انحصاری است و نمی تواند تمثیلی از نوع کسب و کار باشد.این یکی از نکات مهم در طراحی تابلو مغازه است.

2: زاویه دید مناسب تابلو

تابلو تبلیغاتی باید جوری نصب شود که از تمام زوایا قابلیت خواندن داشته باشد و علاوه بر زاویه دید از دور دست نیز خوانا باشد و نشان دهنده نوع کسب و کار داخل مغازه باشد.

3: استفاده از عنوان مناسب در تابلو

تابلو فروشگاه
طراحی و ساخت تابلو خاص فروشگاه

باید عنوانی را جهت معرفی نوع تجارت خود انتخاب نمایید که بیشترین کارایی را به نمایش بگذارد. پیام تبلیغاتی معرف نامی است که برای شما شهرت به همراه می‌آورد. زمانی که با تبلیغات پی در پی سعی در معروفیت نام خود داشته باشید هر چه نام آهنگین، کوتاه، شیوا و گیراتر باشد سریعتر به ذهن مخاطب نقش می گیرد.

استفاده از نام مناسب در تابلو مغازه باعث بهتر به یاد ماندن کسب و کار برای مخاطب می شود.

4:سرعت انتقال پیام تابلو

از زمان خروج ما از منزل یا محل کار به شیوه های متفاوت در اقصی نقاط شهر به صورت تابلو مغازه ، تابلو شرکت ، تابلو فروشگاه ، تبلیغات بیلبوردی ، چاپی و یا رسانه ای اجرا شده اند را ملاحظه می کنیم که سرعت انتقال پیام تبلیغاتی در همه نوع آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند چراکه این محتوای تبلیغاتی است که در ذهن مخاطب می نشیند و مخاطب آن نام را به خاطر می سپارد.

5:چارچوب مناسب برای تابلو

تابلو ترمووود
ساخت و نصب انواع تابلو ترمووود

در تابلو تبلیغاتی باید از نوشته های کارا، کوتاه، قدرت درک و با مفهوم استفاده کرد، همچنین در انتخاب نوع فونت نوشته ی تابلو باید دقت کرد که نوشته با ظاهر تابلو هماهنگی داشته و زیبا به نظر برسد.

6: اهمیت رنگ ‌در ‌طراحی تابلو

از دیگر نکات مهم در طراحی تابلو مغازه میتوان به رنگ تابلو یکی دیگر از عوامل مهم در زیباسازی آن می باشد، در انتخاب رنگ تابلو لازم است کمی در زمینه روانشناسی رنگ در تبلیغات اطلاعات داشته باشید تا بتوانید مناسب با نوع کسب و کار از رنگ مناسبی برای تابلو تبلیغاتی بهره ببرید.

برای مثال استفاده از رنگ قرمز در تبلیغات انرژی را انتقال داده و از آن بیشتر برای تابلوهای تبلیغاتی در مورد نوشیدنی های انرژی زا ، خودرو و باشگاه استفاده می شود.

در تابلوهای تبلیغاتی استفاده از رنگ ها متضاد و رنگ‌های ترکیبی تاثیر چشمگیری در جلب توجه مخاطب دارد.

7: نورپردازی حرفه‌ای تابلو

برای زیبایی تابلو تبلیغاتی از افکت های نوری استفاده می شود، که این کار باعث بیشتر دیده شدن تابلو و چشمگیر شدن آن می شود. برایه نورپردازی تابلو تبلیغاتی از SMD ، پروژکتور و یا وال واشر استفاده می شوند.

8: استفاده از متریال مناسب در تابلو

منریالهای مختلفی و متنوعی در ساخت تابلو حروف برجسته و زمینه تابلو تبلیغاتی وجود دارد، که براساس نوع کسب و کار بهترین متریال برای تابلو مغازه به کار می رود. بعضی از حروف برجسته ها برای بعضی کسب و کارها مناسب تر است و بیشتر باعث جلوه کردن تابلو مغازه می شود.

به طور مثال تابلو حروف برجسته وکیوم به دلیل بولد بودن و فرم فانتزی کار برایه تابلو مغازه فست فود مناسب تر هستش. همچنین تابلو نئون فلکسی بیشترین طرفدار را بین تابلو کافه دارد.

نگران قیمت طراحی و ساخت تابلو نباش, ما کنارتون هستیم 🙂

راستی میتونی کارشناس حضوری رایگان هم درخواست کنی!!

کارشناسان خبره, شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره رایگان و برآورد قیمت طراحی و ساخت بهترین تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

مطالب پیشنهادی مفید

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار یا خدماتت رو داری اصلا نگران قیمتش نباش….

مشاوره رایگان دریافت کن
02188300886
09125725622

اشتراک گذاری این مطلب

برخی نمونه کار های ما
keyboard_arrow_up