تابلو لایت باکس

کارشناسان ماهر تابلوسازی نشان شهر با سالها تجربه عملی موفق در زمینه طراحی و ساخت بهترین تابلو های تبلبغاتی و اطلاع رسانی در خدمت شما هستند تا با کارشناسی رایگان حضوری و طراحی یک تابلو منحصر به فرد در ارتقاء کسب و کار شما سهیم باشند.

همین حالا سفارش طراحی تابلو بده و 20% تخفیف بگیر

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی

طراحی و ساخت تابلو

سرویس و نگهداری تابلو تبلیغاتی

تعمیر و نگهداری تابلو

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو با بهترین قیمت

نصب تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو در بهترین موقعیت

بیا تا مختصر و مفید بهت بگم تابلو لایت باکس دقیقا چیه…؟

تواین ویدیو میتونی جواب این سوالات رو در مورد تابلو لایت باکس پیدا کنی.

تابلو لایت باکس چیه؟ قیمت تابلو لایت باکس چنده؟ از کجا بهترین تابلو لایت باکس رو سفارش بدم؟ بهترین شرکت طراحی تابلو مغازه کدوم شرکته؟

از من بپرس
کارشناس حضوری

در مورد تابلو لایت باکس بیشتر بدانید…

انواع تابلو لایت باکس (light Box) به دو دسته کلی تقسیم می شوند: تابلو لایت باکس فضای خارجی و تابلو لایت باکس فضای داخلی. علت این نوع دسته بندی نیز براساس تابش نور خورشید، بارش برف و باران و همینطور بحث ضرافت و زیبایی تابلو برای فضای داخلی مربوط می شود.

تابلو لایت باکس امروزه در تبلیغات محیطی و تبلیغات داخلی کاربرد فراوانی دارد، معمولا چاپ و یا استیکر نصب شده یر روی لایت باکس ها قابلیت تعویض و نصب مجدد دارد.

تفاوت تابلو لایت باکس فضای خارجی و داخلی

معمولاً تابلو فضای خارجی دارای ضخامت بیشتری نسبت به تابلو فضای داخلی است، این نوع تابلو ها همانطور که از عنوان شان مشخص است مخصوص فضاهای خارجی و بیشتر برای مصارف تبلیغاتی استفاده می شود.

جنس بدنه و باکس آن ها بیش تر از ورق های گالوانیزه، کامپوزیت و آلومینیوم می باشد و نوع چاپ آن ها نیز فلکسی، پی وی سی بک لایت و پارچه های مخصوص لایت باکس می باشد. تابلو لایت باکس داخلی به نسبت دارای ضخامت های کمتری می باشند.

نورپردازی تابلو لایت باکس

سیستم نور تابلوهای لایت باکس در گذشته فلورسنت و یا همان مهتابی بود، که البته ضعف های بسیاری هم نیز داشت و دارد. پس از این نوع سیستم نور اس ام دی SMD و یا همان ال ای دی ها LED مورد استفاده قرارگرفت، که بصورت بلوکی و یا نواری بودند.

انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی:

تابلو لایت باکس کریستالی  (Crystal light Box)

یکی از جدیدترین نوع تابلو، لایت باکس کریستالی می باشد. این نوع تابلو با ضخامت کم و باریک (کمتر از 1 سانتی متر) در طراح های متنوع قابل عرضه می باشد.

نور لایت باکس های کریستالی (شیشه ای) با لامپ های LED, SMD تامین می گردد. لایت باکس کریستالی از جنبه تبلیغاتی و دیزاین دکوراسیون قابل استفاده می باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

لایت باکس کریستالی در روز و شب روشنایی زیبایی ایجاد می کنند.

موارد استفاده ازتابلو کریستالی منوهای رستوران ، صندوق های پذیرش داروخانه ها ، تابلو مغازه ، تابلو های راهنمای اماکن ،تابلوهای داخلی شرکت ها و اماکن، تابلوسازی تبلیغاتی نمایشگاهی و …. مناسب می باشند.

تابلو تکست تایل یا بک لایت پارچه ایی و یا فریم لیس پارچه ایی به نوعی تابلو گفته میشود که معمولا قاب آن از آلومنیوم، چوب و یا پلکسی تهیه شده و چاپ آن از نوعی بک لایت به نام بک لایت پارچه ایی می باشد که این نوع تابلو جزء مدرن ترین و زیباترین لایت باکس ها می باشد .

در این نوع تابلوها چاپ بوسیله دستگاه مخصوص بر روی پارچه انجام می شود که همین باعث می شود.که هیچ چروک و یا خط و خشی بر روی چاپ باقی نماند و از لحاظ کیفیت یک سرو گردن از باقی تابلوها بالاتر می باشد.

در نور پردازی تکست تایل همانند بک لایت می تواند توسط LED و SMD و یا مهتابی استفاده نمود که یک صفحه پلکسی شیشه ایی 5 میل که ترام خورده نیز روبه روی منبع نور قرار می گیرد تا نور یکنواختی را به تمام سطح تابلو بتاباند .

بر روی سطح چاپ نیز از یک پلکسی شیشه ایی 2 میل جهت محافظت از آن استفاده می گردد. از مزایای این نوع تابلوها وزن پایین، حمل آسان، نصب و تعویض راحت چاپ، مصرف برق پایین و طول عمر بالا می باشد.

تابلو لایت باکس فضای خارجی یا آوت دور (Outdoor LightBox)

تابلو فضای خارجی به لایت باکس هایی اطلاق می شود که جهت مصارف در خیابان، عابرپیاده، محوطه ها و فضای خارجی نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع تابلوها به جهت ساختاری دارای قاب آلومینیوم یا کامپوزیت با پایه فلزی  مانند تابلو فلزی و روکش کامپوزیت می باشند. جنس رویه های آوت دور طلق یا شیشه با قطر 6 میل یا بیشتر می باشد.

 تابلو لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس آلومینیومی با رویه بک لایت فلکس یا پلکسی ساخته شده و نور آن توسط LED , SMD تامین می شود.

تابلو لایت باکس دیواری

نوعی تابلوی کوچک فانتزی با قابلیت روشن شدن می باشد و دارای انواع آویز دو طرفه، لایت باکس دیواری (ثابت و لولایی)

لایت باکس ایستاده و آویز

این لایت باکس نوعی تابلوی کوچک فانتزی با قابلیت روشن شدن می باشد که به صورت زمینی ایستاده دو طرفه، قرار می گیرد. طرح های داخل لایت باکس آلومینیومی ایستاده مورد نظر توسط ذستگاه لیزر بریده می شود و روی شیشه پلکسی چسبیده می شود.

بنابراین تصویر مورد نظر خود را می توانید پس از طراحی با دستگاه لیزر در لایت باکس آلومینیومی ایستاده قرار دهید. تعویض تصویر این لایت باکس ها  به این صورت است که به وسیله پیچ مهرها قاب دور آن را باز می کنیم و تصویر را تعویض می نمایم نور لایت باکس آلومینیومی به دو صورت زیر تامین می شود: 1) مهتابی  2) LED

 لایت باکس گردان

در طراحی و ساخت این نوع لایت بکس در ابعاد و فرم های مختلف قابل اجرا بوده ، این نوع لایت باکس را می توان بصورت دایره ، مربع و … ساخته می شود.

ویژگی‌های تابلو لایت باکس

در ساخت تابلو تبلیغاتی لایت باکس‌ها صرفاً برای سر در مغازه‌ها نیستند، بلکه ویژگی‌های خاص آن سبب شده که در حوزه تبلیغات کسب و کار به شکل‌های گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد. چند مورد از این ویژگی‌ها عبارتند از؛

  1. امکان ساخت تابلو در ابعاد متفاوت و متناسب با نیاز مشتری
  2. امکان ساخت تابلو در اشکال گوناگون و بدون محدودیت در طراحی
  3. فریم لس بودن و قابلیت نمایش تبلیغات به صورت تمام صفحه
  4. قابلیت ساخت تابلو به صورت ایستاده برای نمایش تبلیغات در فضای‌های مختلف
  5. قابلیت ساخت و نمایش به صورت گردان و چهارطرفه در جهت جذابیت بیشتر برای جذب مخاطب

انواع تابلو لایت باکس قابل سفارش:

  •  اسنپ فریم
  •  فریم لس
  • کریستالی
  • مگنتی
  • پارچه ای یک طرفه
  • پارچه ای دوطرفه
  • آسمان مجازی

لایت باکس آسمان مجازی

آسمان مجازی یکی از مدرن ترین انواع سقف های کاذب می باشد. این سقف از صفحات پلکسی گلاس تشکیل شده که با تکنولوژی چاپ به صورت تایل های آسمان مجازی تولید می گردند و از کنار هم قرار گرفتن آن طرح های شگفت انگیزی بر روی سقف اجرا می گردد.

آسمان مجازی skyview یک تکنولوژی بسیار پیشرفته از ترکیب هنر معماری و چاپ می باشد که با کیفیت بالا و وضوح عالی می تواند یک آسمان مجازی واقعی را به وسعت سقف منزل شما ایجاد و قابلیت حداکثری کاربری مفید را برای فضای دکوراسیون داخلی فراهم کنند.

مزایای تابلو لایت باکس آسمان مجازی

  1. قابلیت جابه جایی سقف وجود دارد
  2. امکان تغییر و تعمیر سقف و مشکل های آن با دسترسی آسان به پشت سقف کاذب
  3.  نصب آسان و سریع
  4. اقتصادی و به صرفه بودن آسمان مجازی
  5.  ایجاد آرامش درونی و ارتباط با طبیعت
  6.  تنوع زیاد در رنگ و طرح ها
  7. ضد آب بودن و ضد گرد و غبار
  8. عدم ایجاد بار اضافی بر سقف ساختمان به دلیل سبک وزن بودن
  9. قابلیت ترکیب شدن با کناف
  10. انعطاف پذیری این امکان را به شما میدهد که سقف هر فضا و محیطی را با سلیقه و دیزاین دلخواه طراحی نمایید.
  11. کیفیت چاپ بالا و مواد درجه یک
  12. قابل شستشو

ساخت تابلوهای بک لایت

تابلوهای بک لایت به نوعی از تابلوها گفته می شود که نور از پشت به صفحه بک لایت می تابد و این بازتاب نور به تابلو بک لایت موجب اثر گذاری هر چه بیشتر برای تبلیغات می شود.

این منبع نور داخل تابلو می تواند مهتابی، لامپ کم مصرف، و یا مجموعه ایی از ال ای دی ها یا اس ام دی ها باشد.

تابلوهای بک لایت معمولا در فروشگاهها و مراکز خرید، دکوراسیون داخلی و خارجی، داروخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. بطوریکه چاپ محصولات و تبلیغات خود بر روی آن دارای زیبایی چشمگیری شبیه یک نمایشگر ال سی دی می باشد .

انواع تابلو بک لایت:

  • تابلو بک لایت دیواری
  • تابلو بک لایت ایستاده
  • تابلو بک لایت آویز
  • تابلو باکس گردان
  • تابلو باکس کریستالی
  • تابلو بک لایت led
  • و آویز دو طرفه

قاب دور تابلوهای بک لایت عموما از جنس آلومینیوم یا چوب می باشد و برای یک دست نشان دادن نورپردازی در داخل تابلو از یک ورق 5 میل شیشه ایی استفاده می گردد .

از طریق دستگاه لیزر بر روی آن بصورت خیلی نرم و نازک شیارهای افقی و عمودی خورده (که به اصطلاع به عمل ترام زدن می گویند) و این امر باعث پخش شدن نور در کل تابلو بصورت یکنواخت می گردد.

ساخت تابلو تکست تایل

تابلو تکست تایل یا بک لایت پارچه ایی و یا فریم لیس پارچه ایی به نوعی تابلو گفته میشود که معمولا قاب آن از آلومنیوم، چوب و یا پلکسی تهیه شده و چاپ آن از نوعی بک لایت به نام بک لایت پارچه ایی می باشد که این نوع تابلو جزء مدرن ترین و زیباترین لایت باکس ها می باشد .

در این نوع تابلوها چاپ بوسیله دستگاه مخصوص بر روی پارچه انجام می شود که همین باعث می شود.که هیچ چروک و یا خط و خشی بر روی چاپ باقی نماند و از لحاظ کیفیت یک سرو گردن از باقی تابلوها بالاتر می باشد.

در نور پردازی تکست تایل همانند بک لایت می تواند توسط LED و SMD و یا مهتابی استفاده نمود که یک صفحه پلکسی شیشه ایی 5 میل که ترام خورده نیز روبه روی منبع نور قرار می گیرد تا نور یکنواختی را به تمام سطح تابلو بتاباند .بر روی سطح چاپ نیز از یک پلکسی شیشه ایی 2 میل جهت محافظت از آن استفاده می گردد.

از مزایای این نوع تابلوها  وزن پایین، حمل آسان، نصب و تعویض راحت چاپ، مصرف برق پایین و طول عمر بالا می باشد.

قیمت طراحی و ساخت تابلوهای ما رو مقایسه کنید!

پول خوب است , اما نحوه به دست آوردنش از همه چیز برای ما مهم تر است .اگر میخواهید یک تابلو منحصر به فرد با قیمتی منصفانه و منطقی داشته باشید پیشنهاد میکنم قیمت طراحی تابلو شرکت نشان شهر را با سایر شرکت ها مقایسه کنید.

قیمت تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو تبلیغاتی با بهترین قیمت

کارشناسان تابلوسازی نشان شهر آماده ارائه مشاوه رایگان هستند.تماس بگیرید…

متریال اورجینال و مطمئن

با کمترین قیمت بهترین تابلو رو داشته باش

ما در نشان شهر به فکر جیب شما هستیم تا با کمترین قیمت یک تابلو با بهترین متریال داشته باشید.

تابلوسازی نشان شهر
سفارش بهترین تابلو

بیا چند تا نمونه کار قشنگ از تابلو لایت باکس که نشان شهر ساخته رو بهت نشون بدم.

اگر هنوز در مورد تابلو لایت باکس سوال داری این مطالب میتونه کمکت کنه…

نتیجه‌ای پیدا نشد.
keyboard_arrow_up