فقط چند ساعت تا پایان 20% تخفیف طراحی و ساخت تابلو باقی مانده است

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار و یا مغازه ات رو داری نگران قیمت نباش و همین الان با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تماس بگیر!!

طراحی تابلو سردر مغازه

برای سفارش تابلو سردر مغازه بهتر است ابتدا با یک طراح تابلوی حرفه‌ای مشورت کنید تا طرحی برای تابلوی خود ایجاد کنید. برای این کار میتوانید با کارششناسان حرفه ای تابلوسازی نشان شهر در ارتباط باشید.سپس می‌توانید با کارگاه‌های تابلوسازی و تابلوسازان حرفه‌ای در ارتباط باشید و قیمت‌ها و مدل‌های مختلف تابلوهای سردر را مقایسه کنید.

برای انتخاب بهترین گزینه، می‌توانید نمونه کارهای ایشان را ببینید و با توجه به بودجه و نیازهای خود، تصمیم‌گیری کنید. همچنین می‌توانید در سایت‌های آنلاین مرتبط با صنعت تابلوسازی جستجو کرده و قیمت‌ها و انواع تابلوهای سردر را مقایسه کنید.

انواع تابلو برای مغازه

برای ساخت تابلو مغازه شما چنانچه خلاقیت هرچه بیشتری را در ساخت تابلو مورد استفاده قرار دهید، صددرصد خواهید توانست زیبایی منحصر به فرد تری را به نمایش بگذارید، که امروزه سازندگان تابلو که سابقه بالایی در ساخت انواع تابلو دارند به واسطه تکنیک ها و شگردهای خاصی که فرا گرفته‌اند می‌توانند از راههای خلاقیت منحصر به فرد تری برای ساخت تابلوی مورد نظر شما استفاده کنند و به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم سعی کنید از افراد با تخصص و باتجربه برای این کار استفاده کنید.

برای ساخت انواع تابلو سردر مغازه تابلو های چلنیوم، ال ای دی و نوری، نئونی، جعبه‌ای، چوبی،تابلو استیل و فلکسی هر کدام جذابیت ها و زیبایی های خاص خود را دارد، که شما می توانید به نحو احسن به ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی به پردازید.

عنوان مناسب برای ساخت تابلو مغازه

نمونه تابلو سردر مغازه
نمونه تابلو سردر مغازهدر

شما زمانی که به ساخت تابلو مغازه و تابلو فروشگاه  برای تبلیغ مغازه فکر میکنید بهتر است از همان ابتدا بیندیشید که چه حالت هایی را میخواهید برای تابلو در نظر بگیرید و برای ساخت تابلوی مورد نظر مورد استفاده قرار دهید؛ چرا که استفاده از انواع مختلف رنگ در ترکیبات اصلی تابلو تبلیغاتی باعث می شود تا جذابیت و گیرایی اصلی تابلو چند برابر شود و امروزه همان گونه که شاید شما بدانید روانشناسی رنگها مهمترین نکته‌ای است که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید و حتی برای ساخت تابلو انتخاب یک عنوان صددرصد مهمترین کاری است که شما باید به آن دقت بالایی داشته باشید.

اگر یک عنوان مناسب را انتخاب نکنید به هیچ عنوان نمیتوانید یک تبلیغ پربازده را از تابلو مغازه خود انتظار داشته باشید و حتی طراحهان با تجربه به این گزینه نیز توجه بالایی دارند که گیرایی محتوای تبلیغاتی نیز باید به شکلی باشد که بتواند مفهوم اصلی را به راحتی به خواننده برساند. زمانی که شما تمام این موارد را در کنار یکدیگر قرار می دهید این قدرت را دارید که از مزیت اصلی تابلوی تبلیغاتی به نحو احسن استفاده کنید.

ویژگی ساخت تابلو سردر مغازه

نوع فعالیتی که شما انجام می دهید، برای ساخت تابلو سردر مغازه  نکته بسیار مهم و کاربردی است؛ چرا که تابلو باید دقیقا مرتبط با نوع فعالیت شما به حساب آید. در کنار این موضوع نیز به اندازه تابلو بی توجه نباشید؛ چراکه اندازه تابلو باعث می‌شود که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن به جذب مخاطب بپردازید. برخی از افراد متاسفانه از از تابلوهای بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک استفاده می کنند، که این امر به هیچ عنوان نقطه مناسبی محسوب  نمیشود و سعی کنید تا حد امکان به اندازه استاندارد و مناسب انواع تابلو فکر کنید. به این دلیل که در غیر این صورت تبلیغات شما یک تبلیغات های نخواهد بود.

نصب تابلو برای مغازه راهی برای تبلیغات است و حتی انتخاب متن مناسب به کیفیت ساخت تابلو اشاره می کند. شما باید از متن های استاندارد، مفهومی و بسیار خاص که خوانایی بالایی دارند به نحو احسن استفاده کنید. اما توجه به ترکیب انواع رنگ را از یاد نبرید؛ چرا که رنگها هر کدام می توانند نشانگر یک نکته مهم در ساخت انواع مختلف تابلو محسوب شود و روانشناسی رنگها به افراد نشان می دهد که تا چه حد موضوع رنگ بندی یک موضوع مهم و کاربردی به حساب می آید که آن را نادیده  نباید نادیده گرفت.

ساخت تابلو سردر مغازه

برای ساخت تابلو سردر مغازه، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌ها، استفاده از تابلوهای LED است که به صورت خودکار روشن و خاموش می‌شوند و با توجه به نوع کسب و کار، متناسب با آن طراحی می‌شوند.

در این روش، از برش‌های دقیق با دستگاه لیزر برای برش و چیدمان الواح پلاستیکی با نور LED استفاده می‌شود. همچنین، می‌توان از تابلوهای روان نوری و تابلوهای فلکسی برای ساخت تابلو سردر استفاده کرد.

همچنین، در طراحی تابلو مغازه، به نکاتی همچون انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها و اندازه‌ها نیز توجه شود تا تابلویی زیبا و جذاب ساخته شود.

نگران قیمت طراحی و ساخت تابلو نباش, ما کنارتون هستیم 🙂

راستی میتونی کارشناس حضوری رایگان هم درخواست کنی!!

کارشناسان خبره, شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره رایگان و برآورد قیمت طراحی و ساخت بهترین تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی مفید

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار یا خدماتت رو داری اصلا نگران قیمتش نباش….

مشاوره رایگان دریافت کن
02188300886
09125725622

اشتراک گذاری این مطلب

برخی نمونه کار های ما
keyboard_arrow_up