فقط چند ساعت تا پایان 20% تخفیف طراحی و ساخت تابلو باقی مانده است

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار و یا مغازه ات رو داری نگران قیمت نباش و همین الان با کارشناسان تابلوسازی نشان شهر تماس بگیر!!

تابلو پلکسی پرسنلی شفاف

تابلو پلکسی شفاف نوعی از تابلوهای تبلیغاتی و راهنمایی که بک گراند و پس زمینه آنها روشن و مانند شیشه می‌باشد تابلو پلکسی شفاف نام دارد این تابلو در اشکال مختلف برای ساخت تابلو دیواری استند یا رومیزی استفاده می‌شود و کاربردهای اصلی آن را در ساخت تابلوهای راهنما دکوراتیو و سایر اشکال مختلف تابلو لوگو می توان دید.

به دلیل ظرافت و جذابیت این نوع تابلو یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از آن ساخت تابلو لوگو توسط تابلو شفاف پلکسی با طرح و لوگوی اختصاصی شما برای قرار دادن در سالن جلسات و یا کنفرانس می‌باشد.

رنگ های مختلف پلکسی روشن
رنگ های مختلف پلکسی روشن

در ساخت تابلو تبلیغاتی توسط پلکسی شفاف به دلیل ظرافت این متریال وجه به جزئیات در طرح نهایی ساخت تابلو تبلیغاتی بسیار مهم می‌باشد تا بتوانید یک تابلو تبلیغاتی با کیفیت را بر روی پلکسی شفاف پیاده‌سازی کنید به همین منظور جهت دریافت مشاوره ساخت تابلو توسط پلکسی شفاف می‌توانید با کارشناسان و طراحان ماهر تابلوسازی نشان شهر در ارتباط باشید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

ساخت تابلو پلکسی دیواری

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای تابلو پلکسی شفاف ساخت تابلوهای دیواری مانند قاب عکس دیواری تابلو دیواری تزیینی استند دیواری برای مجوزها و گواهینامه‌ها تابلوی اعلانات تابلوی توضیحات محصول تابلو راهنمای دیواری و غیره می‌باشد جذابیت پلکسی شیشه‌ای و شفاف به گونه‌ای است که تمامی نگاه ها را به خود جذب میکند.

نمونه‌هایی از تابلو پلکسی دیواری ساخته شده توسط پلکسی شفاف

بررسی و مشاهده نمونه‌های مختلف نواع تابلوهای تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای کسب و کار خود بهترین و جذاب‌ترین تابلو را انتخاب و برای طراحی سفارش دهید.

تابلو پلکسی شفاف
تابلو پلکسی شفاف

تابلو پلکسی شفاف در کجاها کاربرد دارد

  • ساخت تابلو پلکسی شفاف
    ساخت تابلو پلکسی شفاف

    اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید که امکانات ویژه‌ای را به مخاطبان ارائه می‌کند یک تابلوی پلکسی شفاف که شامل اطلاعات امکانات ویژه شما می‌باشد می‌تواند به بهترین وجه ممکن این اطلاعات را به مخاطبان ارائه کند

  • به دلیل جذابیت بالای این نوع تابلوها می‌توانید برای قرار دادن مدارک و راه‌های تقدیر کسب شده شما از آنها استفاده کنید تا در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد
  • اگر شما در یک سالن و یا اتاق کار هستید و نیاز دارید که کار و شغل و یا نام و برند خود را به مخاطب ارائه کنید یک تابلوی پلکسی شفاف می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.
  • از تابلو پلکسی شفاف برای ساخت تابلو راهنمای طبقات در ساختمان‌های بزرگ هتل‌های لاکچری نیز استفاده می‌شود لازم به ذکر است که اگر این تابلو را با یک ترکیب نوری مناسب تلفیق کنید ی‌توانید یک اثر هنری جذاب بسازید.
  • از تابلو پلکسی شفاف ای اجرای طرح‌های خلاقانه در دکوراسیون‌های داخلی و نمایش لوگو و برند شما در سالن جلسات نیز استفاده می‌شود
  • یکی دیگر از کاربردهای تابلو شفاف نمایش منوی رستوران‌ها توسط کیو آر کد بر روی پلکسی می‌باشد.

مزایای استفاده تابلوی شفاف

  1. تابلو پلکسی شیشه ای
    تابلو پلکسی شیشه ای

    جلب توجه حداکثری مخاطبان به دلیل جذابیت و جلوه ویژه تابلوهای شفاف

  2. حفظ و ماندگاری برند و لوگوی شما در ذهن مشتری با طراحی تابلو لوگو بر روی پلکسی شفاف
  3. قابلیت پیاده سازی طرح‌های مختلف و از بیشتر راهی شده مشتریان بر روی تابلوهای پلکسی شفاف
  4. قیمت تابلو پلکسی شفاف سبت به سایر روش‌های تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی برند و یا لوگوی خود کمتر و به صرفه‌تر می‌باشد

مشاوره رایگان خرید تابلو پلکسی شفاف

تابلو لوگو شفاف
تابلو لوگو شفاف

اگر قصد طراحی و ساخت تابلوی پلکسی شفاف برای کسب و کار و یا شغل و یا شرکت خود را دارید قبل از انجام هر کاری و سفارش آن ابتدا با یک شرکت معتبر تابلوسازی مانند تابلوسازی نشان شهر تماس گرفته و از آنها در خصوص مزایا و معایب تابلوهای شفاف و همچنین طرح مناسب برای کسب و کار خود مشاوره رایگان دریافت کنید تجربه و مهارت کارشناسان شرکت نشان شهر می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای طراحی بهترین تابلوی پلکسی شفاف باشد.

به همین جهت برای دریافت مشاوره می‌توانید به صورت حضوری به آدرس تهران میدان هفت تیر پل کریم خان خیابان ایرانشهر روبروی پارک هنرمندان کوچه جوادی پلاک ۱ شرکت بین المللی طراحی تابلوهای تبلیغاتی نشان شهر مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید به صورت تلفنی با شماره‌های تماس 88300886  تماس گرفته تا کارشناسان این شرکت در خصوص طراحی بهترین تابلوی مورد نظر شما را راهنمایی کنند.

 

نگران قیمت طراحی و ساخت تابلو نباش, ما کنارتون هستیم 🙂

راستی میتونی کارشناس حضوری رایگان هم درخواست کنی!!

کارشناسان خبره, شرکت بین المللی تابلوسازی نشان شهر در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره رایگان و برآورد قیمت طراحی و ساخت بهترین تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی مفید

اگر قصد طراحی و ساخت تابلو برای کسب و کار یا خدماتت رو داری اصلا نگران قیمتش نباش….

مشاوره رایگان دریافت کن
02188300886
09125725622

اشتراک گذاری این مطلب

برخی نمونه کار های ما
keyboard_arrow_up